A0:  قبر و ولایت
فضائل امیرالمومنین علی ابن ابیطالب علیه السلام
علی مع الحق والحق مع علی،لا فتی الا علی لا سیف الا ذوالفقار
درباره وبلاگ


سلام علیکم و رحمة الله و برکاته قال الله تعالی: ولایة علی ابن ابیطالب حصنی فمن دخل حصنی امن من عذابی دوستی علی ابن ابیطالب (علیه السلام) قلعه من است پس هرکس وارد قلعه ام شود از عذابم در امان است. بخونید و حض کنید و به داشتن پیشوایی چون امیر المومنین حیدر کرار مولی الموحدین امام علی ابن ابیطالب علیه آلاف التحیة والثناء افتخار کنید. الحمد لله الذی جعلنا من المتمسکین بولایة علی ابن ابیطالب علیه السلام شکر مخصوص خداوندی است که ما را از دوستداران علی ابن ابیطالب علیه السلام قرار داد.
نويسندگان
سه شنبه 6 فروردين 1392برچسب:ولایت ائمه اطهار علیهم السلام, :: 10:35 :: نويسنده : هیچی!


علامه مجلس در محاسن به سند صحیح از امام صادق یا امام باقر (علیه السلام) روایت کرده است که: « چون مومن می میرد با او درقبرش شش صورت داخل می شود یکی از آنها خوشروتر وخوشبوتر وپاکیزه تر از باقی صورتهاست، پس یکی در جانب راست ویکی در جانب چپ ویکی در پیش رو ویکی در پشت سر ویکی در پایین پا می ایستد وآنکه خوش صورت تر است در بالای سر؛ پس سوال یا عذاب از هر جهت مه می آید آنکه در آن جهت ایستاده است مانع می شود پس آنکه از همه خوش صورت است به سایر صورت ها می گوید: شما کیستید؟ خدا از جانب من شما را خیر دهد صاحب طرف راست می گوید: من نمازم. صاحب جانب چپ می گوید: من زکاتم. آنکه درپیش رو ایستاده می گوید من روزه ام. آنکه در عب سر است می گوید من حج وعمره ام. وآنکه در پایین پا است می گوید: من احسان به برادران مومنم.پس آنها به او می گویند توکیستی که از همه ما بهتر وخوشروتر وخوشبوتری؟ می گوید: من ولایت آل محمد (ص) هستم»[5]


5.بحار الانوار/ج6/ص
234

منبع



پيوندها


خبرنامه وب سایت:





آمار وب سایت:  

بازدید امروز :
بازدید دیروز :
بازدید هفته :
بازدید ماه :
بازدید کل :
تعداد مطالب : 128
تعداد نظرات : 5
تعداد آنلاین : 1

cache01last1451071793